Det ser illa ut men det ordnar sig...

Har nog glömt hur man fixar till det där med designen i blogg.se.... Var en stund sen jag gjorde om en design men det ordnar sig när hjärnan har fallit på plats efter den massiva tröttheten som kommer så här års ;) Gjorde Siris blogg lite piffigare men det är nog ett år sen. Ska bara lära mig stå ut med all gräslig reklam det är här och inte på blogspot... Men eftersom man bara kan mobilblogga till blogg.se från iphone så får det bli en nystart här =) Har inte bloggat på flera månader och det känns lite konstigt eftersom jag började i december 2007... Förutom på jobbet då, där vi försöker blogga så ofta vi får till det. Jobbets blogg hittar ni HÄR!
Nog om allt det och välkomna tillbaka till den något skruvade bloggen från mitten av Närkeslätten =O)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag lyckades blogga från iphone på blogspot. Fast jag fick inte med nån bild.

2012-02-20 @ 09:34:09
URL: http://virkmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0