Vilken dag =)

I dag var det studiedag. En dag som kan innebära tristess, irritation, uppgivenhet eller som idag INSPIRATION =) En dam som var en smula lik Carl Bilts fru, ni vet hon med håret gav dagen en massa glädje. Att få ett kvitto på att vi på vårt fritids har tänkt rätt i vårt arbete med vårt nya uppdrag. Skönt där! Hon gav en massa inspiration, tips och vägledning på hur man borde arbeta på ett fritids som vill bli bäst=)
Å det är knappast en hemlighet att jag älskar mitt jobb som fritidspedagog. Tufft och tungt ibland men de dagar som är bra ger massor tillbaka. Jag tror att vi gör skillnad för vissa barn. Mitt i bland föreläsning och diskussioner så kläckte vi några idéer och gick därifrån härligt inspirerande.
Nu är det bara ett problem... Min svanskota fixar inte att sitta på en stol en hel dag... AAAAJJJJJ!!!! Hoppas det är bättre i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0